Recensioner

Återkoppling efter avslutad golfsemester är ett viktigt verktyg för att vi ska kunna ge dig den bästa reseupplevelsen även i framtiden och utveckla vår verksamhet.

Dina åsikter spelar roll! Vi har valt att inte längre sälja flera destinationer under de senaste 20 åren efter konstruktiv kritik från våra gäster, och även hittat nya resmål som passar våra resenärers önskemål. Vi försöker anpassa tävlingsverksamheten efter årets resenärer och jobbar alltid för att förbättra administrationen.

Kom ihåg att detta är ett formulär för dig som avslutat din resa. Är du på destinationen och har problem eller klagomål, så måste du omgående ta kontakt med hotell eller golfklubb skriftligt. Får du inte snabbt svar, så kontakta vår personal.

Tusen tack för din hjälp och välkommen att resa med oss igen inom kort!

    Ditt förnamn eller era förnamn
    Ditt efternamn eller era efternamn
    Vilket boende har du bokat?

    Hotellnamnen visas sorterade efter destination.


    Hur var din golfsemester?

    Hur skulle du med några meningar sammanfatta din vistelse på destinationen?


    Får vi använda dina recensioner på vår hemsida?

    Får vi använda dina feedback online för att hjälpa andra gäster som funderar på att boka destinationen där du har varit? Under din feedback kommer det att stå ditt förnamn, stad och land där du bor samt hur många gånger du rest med oss på SoloGolf | GolfiSpanien.

    JaNej

    Staden där du bor?

    Hur många gånger har du tidigare bokat en resa med oss på SoloGolf | GolfiSpanien till någon av våra olika destinationer?

    Har du ett foto på dig, eller er, som vi får använda som en liten bild vid sidan av din recension på vår hemsida?

    Skicka via Whatsapp eller SMS till +46 708 91 07 72 eller via e-post till info@golfispanien.
    Har du bilden som en .jpg, .png eller .jpeg fil, och den är mindre än 3MB, så kan du skicka den till vår server.

    Tryck på knappen Skicka ovan för att vi ska motta din feedback.

    Du är vår bästa ambassadör!

    Tillsammans kan vi skapa den bästa upplevelsen, och vi framför klagomål, förslag om förbättringar och tack till våra samarbetspartners efter varje säsong. Varje år har vi långa önskelistor, som vi presenterar för våra samarbetspartners. Ibland tar det lång tid att få igenom en förändring, men plötsligt en dag finns det ekonomiska medel att köpa de inventarier som saknas, bygga fler tees eller erbjuda rabatterad transfer.

    Hjälp oss att beskriva vad som varit bra, vad som kan bli bättre och gärna hur. Formuläret har endast fem frågor, men ger oss mycket värdefull information.